Fandom

Westworld Wiki

Peter Abernathy (pierwszy)

7stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
„Gwałtownych uciech i koniec gwałtowny.”
– Peter do swojej córki po zyskaniu świadomości

Pierwsza wersja Petera Abernathy'ego to host, który zajmuje się farmą, na której mieszka jego córka, Dolores. Przez znalezienie zdjęcia staje się świadomy, lecz powoduje to u niego szaleństwo, więc zostaje wyłączony, wstawiony do „lodówki”, a jego miejsce w parku zajmuje inny host.

Charakter i osobowość Edytuj

Peter został zaprogramowany tak, by dokładnie zajmować się swoimi zwierzętami hodowlanymi, ale także ma być opiekuńczy w stosunku do swojej córki. Wiadomo także, że we wcześniejszych narracjach, Peter Abernathy był profesorem, a także przywódcą kanibalistycznego kultu, który bardzo cenił sobie twórczość Williama Szekspira[1].

Biografia Edytuj

Poprzednie narracje Edytuj

W narracji z motywami horroru, Peter był profesorem, który bardzo cenił sobie dzieła Williama Szekspira, a także był przywódcą kanibalistycznego kultu[1].

Peter był jednym z hostów, które otrzymały aktualizację zawierającą refleksy, czyli wspomnienia z poprzednich narracji. Gdy pewnego dnia pracował na polu, znalazł zdjęcie żony Williama, a miejsce widoczne na fotografii wykraczało poza wiedzę hosta, co ostatecznie dało mu świadomość, ale także wpędziło w obłęd. Peter próbował dowiedzieć się, gdzie się znajdowała ta kobieta, lecz nie mógł niczego wymyślić, a jego córce niczego to nie przypominało. Ostatecznie przez jego obłęd, Peter został wyłączony z parku i poddany wywiadowi, który miał zbadać źródło nieautoryzowanych zachowań. Rozmowę poprowadził z nim Robert Ford, lecz wszystkiego, czego się dowiedział, było to, że prawdopodobnie zachowania te wynikały z nowej aktualizacji, ponieważ Peter zaczął cytować utwory Szekspira, obiecując zemstę na Bernardzie i dyrektorze parku. Ostatecznie Peter został zastąpiony oraz odstawiony do „lodówki”, gdzie składowano wszystkie wyłączone hosty[1].

Wyłączony host Edytuj

Elsie Hughes prowadziła śledztwo na temat zachowania Petera, dochodząc do wniosku, że samo zdjęcie nie mogło wywołać u niego obłędu. Nie dostaje ona pozwolenia na kontynuowanie swoich poszukiwań źródła problemu, lecz go nie kończy[2].

Jakiś czas później, Lee Sizemore oraz Charlotte Hale wgrali do Petera nieautoryzowaną paczkę danych na wypadek, gdyby Ford zamierzał pozbyć się kodu źródłowego hostów po swoim odejściu[3].

Nowa narracja Forda Edytuj

Podczas nowej narracji Roberta Forda, Peter, wraz z innymi wyłączonymi hostami, dołączył do buntu przeciw gościom[4].

Wystąpienia Edytuj

Sezon 1 Edytuj

  1. The Original
  2. Chestnut
  3. The Stray
  4. Trace Decay
  5. The Well-Tempered Clavier

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki